مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-22ورزشي

بزرگداشت صدرالمتالهین در محل تدریسش


آیین گرامی داشت مقام صدرالمتالهین، ملاصدرا، فیلسوف و حکیم شیرازی با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، شهردار شیراز و با پیام آیت الله جوادی آملی در مدرسه خان شیراز برگزار شد.

- آیین گرامی داشت مقام فیلسوف و حکیم شیرازی، پایه گذار حکمت متعالیه، ملاصدرا عصر پنج شنبه، اول خردادماه با پخش پیام علامه، فقیه و فیلسوف شیعی آیت الله العظمی جوادی آملی و با حضور امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، شهردار شیراز، رییس دانشکده الهیات دانشگاه شیراز، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، استادان دانشگاه و اندیشمندان حوزه و.

در مدرسه تاریخی خان که محل تدریس ملاصدرا بوده است، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، آیت الله العظمی جوادی آملی، مرجع تقلید شیعیان در پیامی تصویری که به مناسبت یادروز ملاصدرا به این مراسم ارسال شده بود، گفت: ملاصدرا قطب بودن عقل و علم را با تلاش و کوشش از یک سو و با پذیرش تبعید از سوی دیگر و نیز با تحمل ناملایمات از دوست و آشنا اثبات کرد.

وی افزود: ملاصدرا هم همسایه های کم مهری داشت که او را به غربتش وانهادند و هم شاگردانی کم مهر داشت که حرف هایش را شکوفا نکردند و افزون بر این، دوستان نامهربانی هم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت صدرالمتالهین در محل تدریسش

بزرگداشت صدرالمتالهین در محل تدریسش