مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 04:102020-05-22بين الملل

فاصله گذاری اجتماعی را موقتا اجرا می کنیم


شرکت هواپیمایی جت بلو در آمریکا به تازگی اعلام کرده که تا تاریخ ششم ژوییه 2020 طرح فاصله گذاری اجتماعی را در تمامی پروازهای خود اجرا خواهد کرد.

- شرکت هواپیمایی جت بلو در آمریکا به تازگی اعلام کرده که تا تاریخ ششم ژوییه 2020 طرح فاصله گذاری اجتماعی را در تمامی پروازهای خود اجرا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جت بلو که از بزرگترین شرکت های هواپیمایی فعال و مستقر در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، به تازگی بیانیه جدیدی را منتشر کرده که نشان دهنده تعهد این ایرلاین به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که با مسدود سازی و بلوکه کردن صندلی های مجاور در داخل کابین هواپیما، قصد دارد طرح فاصله گذاری اجتماعی که یکی از راهکارهای پیشگیری از شیوع گسترده و قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به شمار می رود را در تمامی پروازهای خود تا دو ماه آینده یعنی تاریخ ششم ژانویه 2020 اجرا کند.

این ایرلاین آمریکایی در این بیانیه اعلام کرده که علاوه بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی نظیر چکاپ خدمه پروازی و تمامی مسافران در کنار ضد عفونی کردن تمامی سطوح کابین هواپیماهای فعال در خطوط پروازی، طرح مذکور را نیز به طور موقت اجرا خواهد کرد تا بدین ترتیب بتوانند در قطع زنجیره انتقال و انتشار این بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گذاری اجتماعی را موقتا اجرا می کنیم

فاصله گذاری اجتماعی را موقتا اجرا می کنیم