مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 18:302020-05-21اقتصادي

بخشش برای چرخش چرخ تولید/ مغازه رایگان برای تولید کنندگان موجود است


همزمان با سال جهش تولید، انسان های نوع دوستی هستند که از تولیدکنندگان دستگیری می کنند تا به دلیل شیوع کرونا چرخ تولید از کار نیفتد.

- خبرگزاری فارس از شهرری: بحران کرونا و در پی آن تعطیلی بخش اقتصادی و تولیدی کشور، تحقق شعار سال 1399 را که توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، مشکل تر ساخته اما آن چه مسلم است جهش تولید تنها با اقدام، عمل و با همت همه دستگاه ها و مردم محقق می شود و هرکس در هر موقعیتی که قرار دارد می تواند سهمی در این مهم داشته باشد و نقش خود را در اجرای شعار سال ایفا کند.

امروز به یک مجتمع تجاری تفریحی در جنوب پایتخت رفتیم که مالک این مجتمع در این روز های کرونایی علاوه بر بخشش اجاره بهای 120مغازه به مدت دو ماه اسفند و فروردین، ابداع دیگری برای حمایت از تولیدکنندگان و به حرکت درآمدن چرخ تولید و خدمت به هم نوعان داشته است.

حمیدرضا نظری مدیرفروش مرکز خرید آرین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مالکان بازار آرین در سال جهش تولید و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفتند تعدادی از مغازه های تجاری خود در این مرکز را به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

وی با بیان اینکه با همدلی و همراهی باید بحران کرونا را پشت سر بگذاریم، افزود: در شرایط به وجود آمده هرکسی باید به اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش برای چرخش چرخ تولید/ مغازه رایگان برای تولید کنندگان موجود است

بخشش برای چرخش چرخ تولید/ مغازه رایگان برای تولید کنندگان موجود است