مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 17:152020-05-21سياسي

ولایتی: تنها راه عزت، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، طی بیانیه ای اعلام کرد: - دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: تنها راه عزت، اقتدار و پیروزی، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، طی بیانیه ای اعلام کرد: تنها راه عزت، اقتدار و پیروزی، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است.

متن این پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم امام خمینی (ره) با تدبیر بی بدیل و نورانی واعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، خط بطلانی بر ده ها سال توطئه و نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل در جهت انحراف و فراموشی قبله اول مسلمین و قدس شریف کشید.

فلسطین مظهر وحدت مسلمانان در مقابل صهیونیزم و مسئله اول جهان اسلام است، دشمنان اسلام همواره در تلاش بوده اند که با انحراف مبارزات و مقاومت مردم مظلوم فلسطین این اصل بنیادین را به فراموشی بسپارند.

استکبار جهانی در جهت مبارزه با آرمان خواهی مسلمانان در این مسیر از فریب، تطمیع و ترغیب بهره جسته است و برخی از ساده لوحان و ظاهربینان نیز مطامع زودگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: تنها راه عزت، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است

ولایتی: تنها راه عزت، مقاومت قهرمانانه در راه قدس عزیز است