مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-21اقتصادي

اعمال نرخ جدید بلیت های متروی تهران و حومه از امروز


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اعمال قیمت های جدید بلیت متروی تهران و حومه از امروز پنجشنبه 1 خرداد ماه 99 خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره 1,500 تومان تعیین شده است گفت: این بلیت مخصوص استفاده در تمامی خطوط متروی تهران (به جز ایستگاه های هشتگرد، حومه ای و فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد.

وی افزود قیمت بلیت تک سفره حومه 1,700 تومان تعیین شده و مسافران ایستگاه های گلشهر محمدشهر، کرج، اتمسفر و گرمدره درخط 5 باید در هنگام سفر از این بلیت استفاده کنند.

نوبخت با اشاره به اینکه ناحیه بندی ایستگاه های حومه ای نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده تصریح کرد: در صورت استفاده از کارت بلیت، شهروندانی که از مسافت های کوتاه تری استفاده می کنند می توانند با زدن کارت در هنگام خروج هزینه کمتری را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ کسر شده از کارت بلیت مسافرانی که در هنگام خروج از ایستگاه به هر دلیلی کارت بلیت خود را به دستگاه های کارتخوان خروجی ارائه ندهند همانند بلیت های تک سفر خواهد بود.

نایب رییس هیات مدیره گفت: بلیت تک سفره هشتگرد مخصوص استفاده مسافران ایستگاه هشتگرد در خط پنج 5,000 تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) مخصوص استفاده مسافران ایستگاه فرودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال نرخ جدید بلیت های متروی تهران و حومه از امروز

اعمال نرخ جدید بلیت های متروی تهران و حومه از امروز