مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 04:152020-05-21اجتماعي

370 بسته معیشتی بین دانش آموزان محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به نیابت از شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان قاین و استان 370 بسته معیشتی بین دانش آموزان محروم، یتیم و آسیب دیده از کرونا به ارزش 80 میلیون تومان در شهرستان قاین توزیع شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به نیابت از شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان قاین و استان 370 بسته معیشتی بین دانش آموزان محروم، یتیم و آسیب دیده از کرونا به ارزش 80 میلیون تومان در شهرستان قاین توزیع شد.

محمدعلی واقعی، روز گذشته 31 اردیبهشت در آیین توزیع بسته های معیشتی اظهار کرد: زمایش کمک مومنانه به عنوان رزمایشی ایثارگرانه محسوب می شود که همان هدف الهی و بر مبنای دستورات خداوند متعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برگزاری چنین رزمایشی موجب محکم تر شدن روابط بین افراد و کمک به نیازمندان واقعی شده و هر کس که در این راه گام بردارد، قطعا خداوند متعال همانگونه که در قرآن کریم اشاره شده است به او رزق عظیمی عطا می کند.

مدیرکل آموزش و رورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک های مومنانه در واقع تمرینی برای تقویت روحیه ایمان و ایثارگری است، تصریح کرد: این رزمایش علاوه بر اینکه موجب دست گیری از دانش آموزان محروم و نیازمند می شود، زمینه ساز ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی در بین دانش آموزان شده و در تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 بسته معیشتی بین دانش آموزان محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد

370 بسته معیشتی بین دانش آموزان محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد