مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 02:102020-05-20سياسي

کرونا و عجز انسان پرمدعای قرن 21/هیمنه غرب در هم شکست


مبلغ تخصصی کلام و عقاید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه بحران کرونا یکی از امتحان های الهی است، گفت: کرونا عجز انسان پرمدعای قرن 21 را آشکار کرد.

- اصفهان -مبلغ تخصصی کلام و عقاید دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه بحران کرونا یکی از امتحان های الهی است، گفت: کرونا و عجز انسان پرمدعای قرن 21 را آشکار کرد.

حجت الاسلام اصغر صغیرا در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید که ما قطعاً شما را با خوف و گرسنگی و کم شدن مال و عزیزانتان امتحان می کنیم و سپس به صابران بشارت می دهد.

وی ادامه داد: در حوادث مختلفی که برای بشر به وجود می آید، افزون بر رنج ها و صدماتی که وارد می شود، یک سری خوبی ها و مزیت هایی هم وجود دارد که نباید از آنها غافل شویم؛ به طور مثال حتی بلایای طبیعی مانند سیل نیز منافعی دارد که بشر از آنها بهره مند می شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ماجرای قوم ثمود در قرآن کریم، افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید که وقتی انسان احساس بی نیازی و استغناء از خداوند می کند، طغیان می کند و قوم ثمود هم به همین سرنوشت شوم دچار شدند و خداوند آنها را هلاک کرد و مردم بار دیگر فهمیدند که قدرت مطلق خداوند است و دوباره به یاد خداوند افتادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و عجز انسان پرمدعای قرن 21/هیمنه غرب در هم شکست

کرونا و عجز انسان پرمدعای قرن 21/هیمنه غرب در هم شکست