مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 02:452020-05-19اقتصادي

توزیع مهربانی میان باربران بازار تهران


در روزهای تعطیلی بقاع متبرکه ایثار، سخاوت و بخشش در این مکان ها ساری و جاری است و خادمان امامزاده زید(ع) در یکی از اقدامات خود بیش از هفت هزار بسته مواد غذایی را بین باربران و کارگران روزمزد بازار تهران و محرومان حاشیه شهر توزیع کردند.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ نیاز گلی: با مشکلاتی که کرونا در کشورمان ایجاد کرده نه تنها مردم ضعیف و ناامید نشدند بلکه روزبه روز صف مهربانی طویل تر می شود و پس از سه ماه از ورود این مهمان ناخوانده به کشورمان، همدلی و مودت با قوت ادامه دارد و همه مردم کشورمان در هر قشری و هر جایگاهی که قرار دارند کمر همت بسته و برای یاری هم نوعان خود به پا خواسته اند تا بار دیگر عیار مردانگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

کرونا شاید کسب و کار عده زیادی از شهروندان را دچار آسیب کرد اما حریف مهربانی و بخشش مردم کشورمان نشد و پس از هجوم این ویروس منحوس، گروه های جهادی بسیاری در سراسر کشور تشکیل شدند تا جهادگران عرصه خدمت و انسان دوستی بتوانند با اقدامات جهادی، یاری رسان هموطنان خود باشند.

امامزادگان و اماکن مذهبی که همیشه ملجاء و پناه مردم مؤمن کشورمان بودند و هرگاه کسی دچار مشکل می شد با حضور در آستان امامزادگان بزرگوار و با پرداختن به دعا و نیایش به آرامش می رسید امروز نیز این اماکن معنوی پناه مردم هستند اما به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مهربانی میان باربران بازار تهران

توزیع مهربانی میان باربران بازار تهران