مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-19اقتصادي

واریز وام 8 هزار میلیاردی حمل ونقل در خرداد ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم ورود 88 دستگاه انواع ناوگان به شبکه ریلی کشور که در محل ساختمان راه آهن برگزار شد، - وزیر راه و شهرسازی از واریز وام حمایتی 8 هزار میلیارد تومانی به حساب شرکت های مسافری در حوزه هوایی، ریلی و جاده ای از خرداد ماه خبر داد و گفت: سود این وام 12 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم ورود 88 دستگاه انواع ناوگان به شبکه ریلی کشور که در محل ساختمان راه آهن برگزار شد، گفت: برنامه ما تعمیق خودباوری و تحرک برای ایجاد ارزش افزوده در بهره وری از منابع است.

وی ادامه داد: درسال گذشته موفق شدیم تا 778 دستگاه ناوگان ریلی را وارد شبکه ریلی کشور کنیم و در سال جهش تولید برای ورود دو هزار دستگاه هدفگذاری کردیم.

وزیر راه و شهرسازی ممانعت از بروکراسی اداری را عامل سرعت در ساخت واگن ها و انجام قرارداد ها عنوان کرد و گفت: باید وضعیت اداری راه آهن متحول شود تا زودتر بتوانیم به هدفگذاری ورود دو هزار واگن برسیم.

اسلامی با اشاره به اینکه 144 دستگاه نیز از ابتدای سال وارد شبکه ریلی شده است، افزود: تا پایان1400 در شبکه ریلی کشور شاهد وجود لوکومتیو و واگن غیر استاندار نخواهیم بود و نهضت بازسازی و بهسازی واگن ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز وام 8 هزار میلیاردی حمل ونقل در خرداد ماه

واریز وام 8 هزار میلیاردی حمل ونقل در خرداد ماه