مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-19اجتماعي

پلی که در خوان سوم افتتاح می شود


در چهارراه رودکی بروجرد به دلیل دسترسی آن به خیابان های 45 متری شهرداری، بسیج، رودکی، میدان صفا، شهرک نیاوران و آرامستان دارالسلام ترافیک، شرایط بسیار نامناسبی را به وجود آورده بود تا این که شهرداری، - ایسنا/لرستان در چهارراه رودکی بروجرد به دلیل دسترسی آن به خیابان های 45 متری شهرداری، بسیج، رودکی، میدان صفا، شهرک نیاوران و آرامستان دارالسلام ترافیک، شرایط بسیار نامناسبی را به وجود آورده بود تا این که شهرداری، با هدف کاستن از ترافیک در نقاطی نظیر چهارراه رودکی، برای احداث تقاطع های غیرهمسطح در نقاط پرترافیک مصمم شد و برنامه ریزی کرد.

پروژه پل شهدای دانش آموز سال 92 در بروجرد کلنگ زنی شد اما در زمان کلنگ زنی آن اعلام شد که طی 18 ماه و با اعتبار 11 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید اما حالا حدود 7 سال گذشته و زمزمه آن است که در عید فطر امسال به بهره برداری برسد.

اسم پل در قرارداد رودکی است اما با تصویب شورای اسلامی شهر بروجرد، به احترام شهدای دانش آموز مدرسه فیاض بخش، این پل شهدای دانش آموز نامگذاری شده است.

پل به خوان هفتم نکشید پل شهدای دانش آموز(رودکی) بزرگ ترین پل روگذر شهری لرستان است و ابتدای ساخت آن به شهرداری واگذار شد اما بعد از مدتی استانداری ادامه کار را بر عهده گرفت اما چندی پیش این پروژه به راهداری و حمل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی که در خوان سوم افتتاح می شود

پلی که در خوان سوم افتتاح می شود