مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-05-19اقتصادي

«کرونا» 300 میلیارد ریالی به صنعت گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه خسارت زد


مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: «کرونا» به صنعت گردشگری و صنایع دستی استان 300 میلیارد ریال خسارت زد.

- امید قادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه همه ساله در ماه های اسفند و فروردین پذیرایی گردشگران خارجی و داخلی بود و معمولا در این دو ماه به اندازه هفت ماه عادی سال در حوزه گردشگری درآمد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  ادامه داد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا دقیقا در فصل گردشگری با تعطیلی اماکن تاریخی و موزه های استان، از پذیرفتن میهمانان باز ماندیم که همین با وارد کردن آسیب فراوانی به صنعت گردشگری، حدود هزار نفر را بیکار کرد.

وی به خسارت 300 میلیارد ریالی کرونا به صنعت گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اشاره و بیان کرد: بخش گردشگری نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا با شیوع کرونا ضرر بسیار زیادی را متحمل شده که دولت ها برای جبران آن برنامه و سیاست های را دارند.

قادری افزود: 75 دفتر خدمات مسافرتی داریم که بیش از 18 میلیارد تومان آسیب دیده که مابقی خسارت ها به بخش صنایع دستی و میراث فرهنگی بوده که برآوردها صورت گرفته و لیست را به دولت تحویل داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» 300 میلیارد ریالی به صنعت گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه خسارت زد

«کرونا» 300 میلیارد ریالی به صنعت گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه خسارت زد