مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-18سياسي

نماز عید فطر در مساجد فارس اقامه می شود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس از اقامه نماز عید سعید فطر در مساجد محلات و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی خبر داد و گفت: - در خصوص اقامه نماز عید فطر در حرم شاهچراغ(ع) هنوز ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نشده است.

حجت الاسلام حسین ملک مکان دوشنبه 29 اردیبهشت در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین در ماه مبارک رمضان گفت: در اطلاعیه اولیه ای که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده است، فعلاً تصمیمات اولیه برای عید فطر این است که نماز عید در مساجد محلات با جمعیت کم و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

او افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا، اقامه نماز عید فطر را به صورت اجتماع بزرگ مانند سال های گذشته در یک نقطه خاص نخواهیم داشت و مردم می توانند در مساجد محلات و فضاهای باز با رعایت مسائل بهداشتی نماز عید فطر را اقامه کنند.

ملک مکان در خصوص اقامه نماز عید فطر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) که همه ساله با شکوه بسیاری برگزار می شد، گفت: هنوز تصمیمی درباره این حرم ها برای اقامه نماز عید فطر از سوی ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا ابلاغ نشده است و منتظر ابلاغ آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در مساجد فارس اقامه می شود

نماز عید فطر در مساجد فارس اقامه می شود