مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:362020-05-18سياسي

نوسانات بازار دام به عشایر آسیب جدی می رساند/مسئولین دقت کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به کاهش قیمت دام زنده و متضرر شدن عشایر، گفت: نوسانات در بازار دام به عشایر استان آسیب جدی می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مسؤولان بسیج عشایری خراسان شمالی که به مناسبت 29 اردیبهشت، سالروز تشکیل بسیج عشایری برگزار شد، یکی از عوامل برکت در زندگی مسلمانان را کشاورزی و دامداری عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از نظر سیاسی عشایر در حفظ مرزها و حفاظت از دستاوردهای انقلاب به خوبی نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه بخشی از جهش تولید در زمینه دامداری و تغذیه مربوط به عشایر است، خطاب به عشایر، اظهار کرد: امسال به مقام معظم رهبری لبیک جانانه بگویید تا شاهد جهش تولید در بحث مواد پروتیینی باشیم.

امام جمعه بجنورد همچنین با تأکید بر اهتمام مسئولان برای رفع مشکلات مربوط به کاهش قیمت دام زنده عشایر، گفت: مسئولان امر بدانند محصول عمر عشایر ما لبنیات و گوشت هایی است که به بازار عرضه می کنند؛ بنابراین اگر تقاضا و عرضه درست تنظیم نشود به عشایر ضربه می خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: باید بازار تنظیم شود تا محصول تلاش عشایر بر روی دست آنها نمانده و صدمه ای به اقتصاد کشور وارد نشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات بازار دام به عشایر آسیب جدی می رساند/مسئولین دقت کنند

نوسانات بازار دام به عشایر آسیب جدی می رساند/مسئولین دقت کنند