مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 19:152020-05-17ورزشي

قلعه نویی از نصف جهان به کویر می رود؟


حتی در زمان شیوع کرونا هم بازار نقل و انتقالات، اخبار و حواشی به خصوصی دارد؛ شایعاتی مانند عزیمت قلعه نویی به سیرجان و قبول هدایت آبی های کویر! - باید قلعه نویی را بزرگ ترین بازنده اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان نامید چرا که بسیار بعید است پروژه عدم حضور سپاهان در زمین بدون هماهنگی و راهبری قلعه نویی کلید خورده باشد.

بنابراین حتما تثبیت نتیجه 3 بر صفر، به ضرر او تمام شده؛ تا جایی که شاید بتوان رأی کمیته استیناف را به منزله پایان غیررسمی کار قلعه نویی در اصفهان تلقی کرد.

در شرایط عادی هم ادبیات مدیران جدید سپاهان در مورد ادامه همکاری با امیر تردیدآمیز بود؛ حالا که پرونده بازی با پرسپولیس یک سره شده طبیعتا شرایط حادتر هم خواهد شد.

سپاهانی ها امسال از قلعه نویی انتظار قهرمانی داشتند؛ مخصوصا که دیگر برانکویی هم در پرسپولیس در کار نبود اما امیر با به میدان نفرستادن سپاهان برابر پرسپولیس، به نوعی جام را شخصا به سرخپوشان پایتخت تقدیم کرد.

در حال حاضر فقط جام حذفی برای قلعه نویی باقی مانده تا طلایی پوشان اصفهان را صاحب جام کند و معادلات درباره خروج او از اصفهان را عوض کند که با شیوع کرونا این کار هم سخت تر شده است.

*قلعه نویی راهی کویر می شود؟ هر چند در زمان شیوع کرونا توجهات به سمت و سوی مسائل دیگری نمی رود اما در همین زمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی از نصف جهان به کویر می رود؟

قلعه نویی از نصف جهان به کویر می رود؟