مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-17اقتصادي

تعیین مدل مالی ساخت تصفیه خانه در مناطق 22 و 4


اعضای شورای شهر تهران با مصوبه امروز خود به مدل مالی اقتصادی برای مشارکت شهرداری و آب و فاضلاب در ساخت تصفیه خانه مناطق 22 و 4 رسیدند.

- اعضای شورای شهر تهران با مصوبه امروز خود به مدل مالی اقتصادی برای مشارکت شهرداری و آب و فاضلاب در ساخت تصفیه خانه مناطق 22 و 4 رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران بررسی تبصره 9 مصوبه نحوه تامین مالی مورد نیاز پروژه توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب و ساخت تصفیه خانه در منطقه 22 و 4 روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت و زهرا صدراعظم نوری در تشریح جزییات این تبصره با بیان اینکه در سال 98 شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین بخشی از کسری آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز، پیشنهادی در خصوص ایجاد تصفیه خانه ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این لایحه در خصوص رسیدن به یک مدل مالی بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب به منظور احداث شبکه تصفیه آب در محدوده خرگوش دره است، گفت: در مصوبه قبلی شرکت آب و فاضلاب موظف شد که در خصوص تامین آب شرب ایستگاه های مترو، امکان سنجی و نصب تجهیزات اطفای حریق و تامین پساب برای آبیاری فضای سبز اقدام کند و مقرر شد نحوه فعالیت در این زمینه را ظرف سه ماه به شورای شهر ارائه کند تا یک توافقی بین آبفا و شهرداری ایجاد شود که این مهم با تاخیر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مدل مالی ساخت تصفیه خانه در مناطق 22 و 4

تعیین مدل مالی ساخت تصفیه خانه در مناطق 22 و 4