مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-17سياسي

میراث فرهنگی، اصلی ترین سرمایه ملی است


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل گفت: یکی از اصلی ترین سرمایه های ملی ما، میراث فرهنگی است که حفظ و نگهداری از آن ها وظیفه همگانی است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل گفت: یکی از اصلی ترین سرمایه های ملی ما، میراث فرهنگی است که حفظ و نگهداری از آن ها وظیفه همگانی است.

سید حسین چاکری بادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آموزش همه افراد جامعه با استفاده از ظرفیت رسانه های اجتماعی در راستای ارتقاء فرهنگ جامعه برای حفظ و بهره برداری از آثار تاریخی دو چندان است.

وی افزود: یکی از ظرفیت های جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری، بهره برداری از ظرفیت های میراث فرهنگی و آثار تاریخی موجود در هر منطقه است و با حفظ این آثار می توان گامی بلند در راستای توسعه کشور و اشتغال جوانان برداشت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل، گفت: موزه علوم و فنون باقرالعلوم(ع) که سال 97 توسط موسسه خیریه صالحون در راستای آموزش علمی نوجوانان و جوانان راه اندازی شد، تنها موزه فعال شهرستان آران و بیدگل است.

چاکری بادی گفت: موزه صنایع دستی روستای محمدآباد در بخش ابوزیدآباد و موزه مردم شناسی نوش آباد که به صورت مشارکتی ساخت و راه اندازی آن ها شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی، اصلی ترین سرمایه ملی است

میراث فرهنگی، اصلی ترین سرمایه ملی است