مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 21:502020-05-16پزشكي

فرشتگان زخمی نبرد با کرونا/پا به پای بیماران


از نخستین روزهای شیوع کرونا تا به امروز، سپیدپوشان سلامت همچنان در خط مقدم نبرد با این ویروس قرار دارند و با روحیه جهادی و خستگی ناپذیرشان، - خبرگزاری فارس_ کتایون حمیدی: 3 ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد و پرستاران و کادر درمانی همچنان در خط مقابله با کرونا و دفاع از سلامت مردم هستند.

سفید پوشانی که تمام سختی ها، کمبودها و حتی دوری از خانواده هایشان را به جان خریدند تا سلامت را به مردم هدیه دهند.

زخم خوردند تا زخم نخوریم اگر چه نام کرونا برایمان ترسناک و رعب آور است اما با شنیدن نام مدافعان سلامت دلمان قرص می شود؛ همان هایی که در این راه جان کندند تا ما جان نکنیم؛ از جان گذشتند تا جان ببخشند.

آن طور که حبیبی، معاون پارلمانی سازمان نظام پزشکی ایران گفته است، تاکنون 107 نفر از کادر درمان کشور اعم از پزشک، پرستار، ماما، تکنسین های آزمایشگاه، کارشناسان و دیگر همکاران گروه های درمانی در جبهه مبارزه با کرونا جان باخته اند و این نشان دهنده وسعت حضور کادر درمان در سنگر مقابله با کروناست.

در این میان سهم آذربایجان شرقی نیز تقدیم 4 شهید مدافع سلامت و ابتلای  بیش از 70 نفر از کادر درمان و پزشکی استان به کرونا است.

نبرد نفس گیر و طاقت فرسا با کرونا حالا همانقدر که کرونا رفته رفته ابعاد پیچیده تری از خود نشان می دهد، اما با این حال سپیدپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشتگان زخمی نبرد با کرونا/پا به پای بیماران

فرشتگان زخمی نبرد با کرونا/پا به پای بیماران