مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-16اجتماعي

عزم شورای شهر تهران برای احیای رود دره ها است


آخرین وضعیت احیا و ساماندهی روددره کن در جلسه ای با حضور رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید آرش حسینی میلانی در ابتدای این جلسه، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت رود دره های شهر تهران و ضرورت گزارش دهی شهرداری در رابطه با وضعیت آنها گفت: رود دره های منتهی به شهر تهران، روزگاری ریه های شهر بودند و نقش کانال های تهویه و توان طبیعی شهر تهران را ایفا می کردند اما به دلیل غفلت های انجام شده و غلبه نگاه بتن محور، این رود دره ها امروزه به بزرگراه های عریض و طویل تبدیل شده اند یا تا چندی پیش مراکزی برای آسیب های اجتماعی پایتخت بودند.

وی احیا و ساماندهی رود دره های شهر تهران را یکی از رویکردهای شورای پنجم برشمرد و اظهار داشت: عزم شورای شهر برای احیای رود دره ها در قالب برنامه سوم توسعه شهری متبلور شده که در این چارچوب، شهرداری موظف به انجام اقداماتی برای احیا و ساماندهی رود دره ها شده و شورا نیز در این مدت پیگیر اجرای احکام آن در این مدت بوده تا برنامه عملیاتی این موضوع اجرایی شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس گزارش های دریافت شده و بازدیدهای انجام شده، اقداماتی در مورد روددره کن انجام شده که لازم است شهرداری در این رابطه گزارشی از آخرین اقدامات انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم شورای شهر تهران برای احیای رود دره ها است

عزم شورای شهر تهران برای احیای رود دره ها است