مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-16سياسي

توصیه بروجردی به اروپا: در رفتار های ضدبرجامی خود تجدید نظر کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علاءالدین بروجردی، با اشاره به گذشت دو سال از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران و تشدید تحریم ها علیه کشورمان، - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد پس گذشت دو سال از خروج آمریکا از توافق هسته ای، اروپایی ها باید در رفتارشان و همچنین عمل به وظایف برجامی تجدید نظر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علاءالدین بروجردی، با اشاره به گذشت دو سال از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران و تشدید تحریم ها علیه کشورمان، گفت: آمریکایی ها بر خلاف همه موازین بین المللی از توافقنامه برجام خارج شدند و حتی احترامی برای امضاء خودشان نیز قائل نشدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افکار عمومی دنیا شاهد نقض توافقنامه های جهانی از سوی ترامپ بوده لذا آمریکا نه تنها در مورد توافق هسته ای بلکه در مورد مسائل مختلف جهانی مانند زیست محیطی و .

نیز رفتاری یکجانبه از خود نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه طی چند مدت گذشته مقامات کاخ سفید ادعا کردند ایران نباید از مفاد برجام بهره ای بدست بیاورد، ادامه داد: این مهم در حالیست وقتی کشوری عضو برجام نیست نمی تواند در مورد آن اظهارنظر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه بروجردی به اروپا: در رفتار های ضدبرجامی خود تجدید نظر کنید

توصیه بروجردی به اروپا: در رفتار های ضدبرجامی خود تجدید نظر کنید