مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-14سياسي

دوستداران انقلاب وارد جهاد در عرصه تولید شوند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز اگر کسی دغدغه دفاع از انقلاب و مردم را دارد باید در عرصه اقتصاد و تولید جهاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه خیریه شهید حاج محمد میرزا سلگی در یکی از مناطق محروم شهر اظهار کرد: بسیاری از صاحبان اصلی انقلاب در این مناطق حضور دارند و لذا اگر در نگاه اقتصادی و در نحوه توزیع امکانات، حاشیه محسوب می شوند، اما در دفاع از نظام، انقلاب و اسلام همیشه متن اصلی بوده اند.

وی با اشاره به اقدامات جهادی مردم در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: در این ایام مشخص شد که می توان در عرصه تولید به خوبی ورود کنیم و همان طور که مشکل کمبود ماسک در استان برطرف شد، می توان از این ظرفیت عظیم در دیگر عرصه ها برای رفع مشکلات استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، بیان کرد: امروز بهترین مکان برای جهاد اقتصادی در محلات، مساجد و حسینیه هاست که توانایی تبدیل به کارگاه های تولیدی را دارند، البته در این راه نیازمند حمایت مسئولان در بحث تولید و توزیع هستیم.

وی افزود: با افتتاح این کارگاه ضمن این که چند نفر به صورت مستقیم در اینجا مشغول می شوند، در جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و رفع مشکلات چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستداران انقلاب وارد جهاد در عرصه تولید شوند

دوستداران انقلاب وارد جهاد در عرصه تولید شوند