مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-14سياسي

توزیع 2100 بسته معیشتی در قالب سفره مهربانی توسط خادمیاران رضوی در مازندران


مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران ، گفت: امروز در مصلی شهر ساری 2 هزار و 100 بسته به صورت نمادین با نام سفره مهربانی برای توزیع جمع آوری و در توزیع در شهرهای ساری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، ظهر امروز در برنامه سفره مهربانی در مصلی مرکز مازندران، اظهار کرد:  در این ایام که از یک طرف سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) است و سفره کرم و بخشش آن حضرت پهن است و از آن طرف سالروز شهادت امیرالمؤمنان را داریم.

وی یادآور شد: خادمیاران رضوی در مازندران در همه حوزه های فرهنگی زیارتی به خصوص کمک های مؤمنانه فعالیت دارند که در این ایام در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اقداماتی را انجام دادند، اهدای سبد کالا به نیارمندانی که مشکلات زیاد دارند بسیار کمک کننده است.

محمدی لایینی گفت: در دین اسلام انفاق و اطعام برای نیازمندان چه مسلمان و چه غیر آن صورت گرفته، و باید بر پایه اخلاص استوار باشد، توزیع این سبدکالاها امروز در مصلی ساری نمونه بارزی از انفاق در زیر سایه شاه خراسان است.

در ادامه محمداسماعیل امامزاده مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در استان مازندران، تصریح کرد: خدا را شاکریم علاوه بر حب اهل بیت به ما لطف کرد تا زیر سایه امام رئوف پیرو راهشان به مردم نیازمند کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2100 بسته معیشتی در قالب سفره مهربانی توسط خادمیاران رضوی در مازندران

توزیع 2100 بسته معیشتی در قالب سفره مهربانی توسط خادمیاران رضوی در مازندران