مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-14اقتصادي

1070 میلیارد تومان به راه آهن اردبیل تخصیص یافت


یک هزار و هفتاد میلیارد تومان بودجه برای پیشبرد ساخت راه آهن اردبیل در سال جاری به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو صبح پنج شنبه در دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل که در استانداری برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به لزوم حفظ محیط زیست و زیبایی های بصری آن، طرح جامع دید و منظر در ساخت جاده ها را طی سال جاری در اردبیل مصوب و اجرا خواهیم کرد.

وی با توجه به اظهار مدیران کل حاضر در جلسه در زمینه کمبود بودجه و لزوم تأمین اعتبار برای پرداخت حقوق های اضافه کاری و هزینه های جاری، تصریح کرد: با وضعیت به وجود آمده از بیماری کرونا هزینه های دولت بالا رفته و دریافت مالیات از مردم کاهش یافته و با توجه به تحریم های موجود سعی کرده ایم از منابع غیر از ردیف بودجه استان اعتباراتی را وارد استان کنیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در سفر رییس جمهور اعتبارات خوبی به استان برای هزینه در زیر ساخت ها و کمبودهای استان جذب شد تاکید کرد: برای عمل به شعار سال (جهش تولید)، نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم لذا لازمه آن پیگیری ادارات کل از وزارت خانه ها برای دریافت بودجه لازم نسبت به عملکردها و نیازمندی ها است.

بهنام جو افزود: با توجه به این که بودجه راه آهن اردبیل سال گذشته 370 میلیارد تومان بوده در سال جاری یک هزار و هفتاد میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1070 میلیارد تومان به راه آهن اردبیل تخصیص یافت

1070 میلیارد تومان به راه آهن اردبیل تخصیص یافت