مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-13اقتصادي

چرا جلسه امروز شورای عالی کار لغو شد؟


جلسه امروز شورای عالی کار که قرار بود به موضوع بررسی و تعیین حق مسکن کارگران بپردازد، لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که وزارت کار از ابتدای این هفته از تشکیل جلسه شورای عالی کار در روز چهارشنبه خبر داده و دعوتنامه های شرکت در این جلسه را به اعضای شورای عالی کار ارسال کرده بود، در اعلامیه ای از لغو برگزاری این جلسه خبر داد.

دلیل لغو جلسه امروز شورای عالی کار عدم امکان حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و نماینده وی و برکناری وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان شده و بر همین اساس جلسه به زمان دیگری موکول شده است.

به موجب این اعلامیه، به محض فراهم شدن امکان حضور نمایندگان دولت، جلسه شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی برگزار خواهد شد.

در همین راستا، علیرضا حیدری نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفت وگو با اییسنا، اظهار کرد: در اعلامیه ای که پس از دعوتنامه به دست ما رسیده دلیل لغو جلسه، عدم حضور وزیر اقتصاد و برکناری وزیر صنعت، معدن و تجارت ذکر شده است اما با توجه به اینکه وزارتخانه سرپرست دارد و یک شخصیت حقوقی است، طرح این مساله به عنوان دلیل لغو جلسه بهانه ای بیش نیست.

وی تصریح کرد: تمام اختیارات حوزه وزارتخانه به سرپرست فعلی منتقل شده است بنابر این چطور می توانسته نماینده خود را به جلسه شورای عالی کار نفرستد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جلسه امروز شورای عالی کار لغو شد؟

چرا جلسه امروز شورای عالی کار لغو شد؟