مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-12اجتماعي

گردوخاک و باد در برخی نقاط کشور/ اختلاف دمای 40 درجه ای بین دو شهر


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در دامنه ها و ارتفاعات البرز شرقی، سواحل خزر و شمال شرق بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت ادامه دارد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه 24 اردیبهشت در بخش هایی از شمال غرب کشور، ارتفاعات کرمان، شرق و شمال شرق، بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بین می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از روز پنجشنبه 25 اردیبهشت تا شنبه 27 اردیبهشت در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده داریم و در سایر مناطق کشور جو پایدار است.

ضیاییان اضافه کرد: امروز در استان های البرز، سمنان، اصفهان، قزوین، تهران، بوشهر، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و هرمزگان وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک داریم.

وی افزود: روز چهارشنبه 24 اردیبهشت وزش باد شدید و گردو خاک در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوخاک و باد در برخی نقاط کشور/ اختلاف دمای 40 درجه ای بین دو شهر

گردوخاک و باد در برخی نقاط کشور/ اختلاف دمای 40 درجه ای بین دو شهر