مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-11پزشكي

تأیید 15 کرونایی جدید در بوشهر/ خوشه های محلی علت افزایش آمار


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 223 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: 15 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 373 نفر است که از این تعداد 213 مرد و 160 زن هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 15 مورد مثبت جدید، هفت مورد در دیلم، چهار مورد در بوشهر و چهار مورد در دشتستان که همه بیماران در مراکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: هفت بیمار جدید شهرستان دیلم 6 نفر آن ها از یک خانواده بوده و سابقه تماس با مورد مثبت داشته اند و بیمار دیگر نیز آقایی 20 ساله بوده که همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری اضافه کرد: چهار بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی 39 و 38 ساله و خانم هایی 50 و 42 ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی بیان کرد: چهار بیمار جدید شهرستان دشتستان نیز آقایی 40 ساله سابقه سفر به استان های آلوده، آقایی 63 ساله سابقه تماس با مورد مثبت که به صورت سرپایی در مرکز بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید 15 کرونایی جدید در بوشهر/ خوشه های محلی علت افزایش آمار

تأیید 15 کرونایی جدید در بوشهر/ خوشه های محلی علت افزایش آمار