مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-11اقتصادي

حق مسکن کارگران امسال چقدر می شود؟


وزارت کار از تشکیل جلسه بررسی مولفه های مزدی حق مسکن کارگران در روز چهارشنبه خبر داد و نمایندگان کارفرمایی و کارگری عضو شورای عالی کار را برای شرکت در این جلسه فراخواند.

- وزارت کار از تشکیل جلسه بررسی مولفه های مزدی حق مسکن کارگران در روز چهارشنبه خبر داد و نمایندگان کارفرمایی و کارگری عضو شورای عالی کار را برای شرکت در این جلسه فراخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیستم فروردین ماه امسال در نشست نهایی تعیین دستمزد در شورای عالی کار که به تصویب افزایش 21 درصدی حداقل مزد منجر شد، در کنار افزایش سایر آیتم های بسته مزد اعم از بن خواربار و حق سنوات، میزان افزایش کمک هزینه مسکن کارگران 100 هزار تومان پیشنهاد شد اما به مرحله بررسی و تصویب نرسید و بر همین اساس به دنبال ابلاغ بخشنامه مزد 1399، رقم کمک هزینه مسکن در فیشهای حقوقی فروردین ماه کارگران همچون سال گذشته یکصد هزار تومان لحاظ شد.

حق مسکن تنها گزینه بسته مزد به شمار می رود که باید به تصویب هیات وزیران برسد بنابر این هرگونه افزایش در این خصوص پس از توافق اعضای شورای عالی کار و تایید و تصویب در هیات وزیران صورت می پذیرد.

بررسی میزان حق مسکن کارگران در سالهای گذشته نشان می دهد علیرغم آنکه درصد افزایش در برخی سالها تا 100 درصد بوده اما به دلیل پایین بودن مبلغ آن تاثیرگذاری لازم را در سبد مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق مسکن کارگران امسال چقدر می شود؟

حق مسکن کارگران امسال چقدر می شود؟