مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-10اقتصادي

رشد شدید هزینه سبد معیشت کارگران در 2 ماه اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرامرز توفیقی، رییس کمیته دستمزد کانون عالی شورا ها بااشاره به اینکه دولتی ها در جلسات مزد شورای عالی کار تلاش داشتند که کاسه و کوزه تورم انتظاری را بر سر مزد خالی کنند گفت: - توفیقی با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته از آغاز سال برخی از اقلام حدود 100درصد گران شدند گفت: دیگر بس است که از دستمزد به عنوان مانع برای رشد اقتصاد یاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرامرز توفیقی، رییس کمیته دستمزد کانون عالی شورا ها بااشاره به اینکه دولتی ها در جلسات مزد شورای عالی کار تلاش داشتند که کاسه و کوزه تورم انتظاری را بر سر مزد خالی کنند گفت:با اصرار دولتی ها بر تورم زا بودن افزایش دستمزد و اجرای ماده 41 قانون کار شاهد این بودیم که امسال افزایش دستمزد عادلانه نبود.

اکنون هم شاهد افزایش چشمگیر سبد معیشت خانوار در دوماه گذشته از سال هستیم.

در حال حاضر این سوال را از نمایندگان دولت داریم که آیا باز هم این میزان افزایش در سبد معیشت به خاطر افزایش دستمزد است؟ آیا باز هم می توان با تنظیم اعداد و ارقام به جنگ با واقعیت رفت؟وی با اشاره به افزایش قیمت حبوبات گفت:مطابق اعلام بانک مرکزی در روز های پایانی فروردین ماه 99 قیمت نخود، عدس، لوبیاچیتی، لوبیاچشم بلبلی، لوبیاسفید ولوبیا قرمز رشد بیش از 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد شدید هزینه سبد معیشت کارگران در 2 ماه اخیر

رشد شدید هزینه سبد معیشت کارگران در 2 ماه اخیر