مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 13:502020-05-09سياسي

اجرای سرود در 888 نقطه مشهد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از اجرای سرود در 888 نقطه مشهد توسط گروه های سرود به مناسبت ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ویژه برنامه «با نوای کاروان» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام محسن بذرگری اظهار کرد: این اجراهای پاتوقی سرود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمهیدات پیشگیرانه در دوران مقابله با ویروس کرونا به همت مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در قالب ویژه برنامه با نوای کاروان زیر نظر سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در پنج شب، از 18 تا 22 اردیبهشت 1399، در 150 محله و 888 نقطه شهری مشهد مقدس در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: 20 گروه سرود آوای رضوان در قالب گروه های هشت نفره از نوجوانان مشهدی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هر شب، دو ساعت قبل و دو ساعت بعد از اذان مغرب به افق مشهد در محلات مختلف این شهر مقدس به سرودخوانی می پردازند.

وی افزود: سرودهای ماه خدا ، زیارت از راه دور و سفره دار اهل بیت(ع) با هدف بزرگداشت ایام ماه مبارک رمضان و میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) و عرض ارادت به محضر امام رضا(ع) در شرایط فعلی جامعه در سال جاری تولید شده است که در این ویژه برنامه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سرود در 888 نقطه مشهد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)

اجرای سرود در 888 نقطه مشهد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)