مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-08اقتصادي

مردم تا نهایی شدن قیمت خودرو سراغ بازار نروند/ تصمیم های جدید به زودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر جعفرپور درباره روند قیمتی که خودرو های داخلی و به خصوص پراید در این روز ها در بازار دارند، افزود: - معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت با بیان اینکه در حال حاضر تفاوت قیمت خودرو های کارخانه و بازار بسیار زیاد است و این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، گفت: خرید هر گونه خودرو در این روز های بازار به ضرر مصرف کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر جعفرپور درباره روند قیمتی که خودرو های داخلی و به خصوص پراید در این روز ها در بازار دارند، افزود: ستاد تنظیم بازار با همکاری سایر مجموعه ها و سازمان حمایت در حال نهایی کردن قیمت خودرو متناسب با استاندارد های 85 گانه، آلایندگی ها و رعایت استاندارد های الزامی است.

وی با بیان اینکه به زودی قیمت خودرو در کارخانه های خودروسازی تجدید نظر می شود، تصریح کرد: با بررسی های دقیقی که صورت گرفته قیمت خودرو به نحوی تعیین خواهد شد که با بازار تفاوت زیادی نخواهد داشت، این امر ضمن حذف دلالان باعث خواهد شد که قیمت ها دیگر هیجانی افزایش پیدا نکند و مردم با شوک قیمتی روبرو نشوند.

معاون دفتر خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت معدن و تجارت گفت: توصیه ما به مردم این است که تا اعلام قیمت خودرو ها به هیچ عنوان از بازار خودروی خریداری نکنند و مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تا نهایی شدن قیمت خودرو سراغ بازار نروند/ تصمیم های جدید به زودی

مردم تا نهایی شدن قیمت خودرو سراغ بازار نروند/ تصمیم های جدید به زودی