مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-07سياسي

اجرای پروژه های عمرانی با بیش از 250 میلیارد ریال در سال 99


امید محترمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب حرکت های خودجوش جهادی توسط جهاد سازندگی سازماندهی شد و جهاد گران و نیروهای داوطلب مردمی در قالب جهاد سازندگی با حضور در مناطق محروم به ارائه خدمات مختلف عمرانی، پزشکی و… پرداختند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت سال 79 با فرمان رهبر معظم انقلاب فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه ساماندهی نیروهای داوطلب جهادی را برای خدمت رسانی برعهده گرفت و در طول این 20 سال اقدامات بسیاری را در سطح کشور و استان انجام داده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در بسیج سازندگی مأموریت ها حول سه محور اصلی گروه های جهادی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی تقسیم بندی می شوند.

محترمی بیان کرد: یکی از رویکردهای بسیج سازندگی بحث اردوهای جهادی است، به طوری که در سطح استان 520 گروه جهادی شناسنامه دار جغرافیا محور وجود دارد که در قشرهای مختلف بسیج کشاورزی، کارگری، پزشکی و… سازماندهی شده اند که در مناطق محروم در عرصه های مختلف به ارائه خدمات مشغول هستند.

وی افزود: اردوهای جهادی محل پرورش مدیران آینده ی این کشور است و مهمترین خروجی گروه های جهادی انسان هایی توانمند و شجاع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های عمرانی با بیش از 250 میلیارد ریال در سال 99

اجرای پروژه های عمرانی با بیش از 250 میلیارد ریال در سال 99