مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 02:502020-05-06اقتصادي

آب شرب دشتستان با احداث سد دالکی رفع می شود


احداث سد دالکی به عنوان یکی از پروژه های حیاتی شهرستان دشتستان و استان بوشهر باعث رفع نیازهای کشاورزی این منطقه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، فتح  الله نوروزی در نشست با مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اظهار داشت: عملکرد شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در توسعه منابع آب در این شهرستان قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان دشتستان افزود: احداث سد دالکی به عنوان یکی از پروژه های حیاتی شهرستان دشتستان و استان بوشهر باعث رفع نیازهای کشاورزی این منطقه خواهد شد.

نوروزی بیان داشت: رفع نیازهای آب شرب دشتستان و تامین آب پایدار یکی از اولویت های اصلی شهرستان بوده و ضروری است با برنامه مدون جهت رفع این مشکل تلاش شود.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: کارگاه پروژه سد دالکی فعال است و با تزریق بودجه، این پروژه ضرب آهنگ سریعتری به خود خواهد گرفت.

علی محمدی ابراز امیدواری کرد: در صورت تحقق بودجه اعلام شده، در پایان سال جاری آمادگی بهره برداری از سیستم انحراف این سد که شامل یک فرازبند 60 متری و دو تونل انحراف است را داریم.

محمدی با اشاره به طرح های تامین آب شرب شهرستان دشتستان گفت: بهره برداری از سد تنگ ارم در سال 1397 که آب شرب این بخش را کاملا تامین می کند و همچنین ساخت سد ارغون که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب دشتستان با احداث سد دالکی رفع می شود

آب شرب دشتستان با احداث سد دالکی رفع می شود