مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-06ورزشي

مهدی: میزبانی جام ملت های آسیا نقشه راه پیشرفت فوتبال ایران است


سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر معتقد است اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از جام ملت های آسیا در سال 2027 استراتژی درست و اصولی است که منجر به پیشرفت و توسعه امکانات در کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی با بیان این موضوع اظهار داشت: مسئله اعلام آمادگی بر میزبانی در واقع یک استراتژی کاملا درست و اصولی است که اولا کمبودها و نواقص ما را بیش از هر زمان دیگری به خودمان نشان می دهد و باعث می شود برای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: امکانات و داشته های فوتبال ایران با گذشت زمان قطعا بهتر از گذشته شده و همچنان باید به فکر پیشرفت و توسعه در این بخش باشیم.

البته با توجه به معیارها و الگوهای کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید فکر کنیم ما فاصله عجیب و غیر قابل تصوری با این استانداردها داریم و هرگز نمی توانیم به سطح مطلوب برای میزبانی از جام ملت ها یا تورنمنت های مشابه برسیم.

در واقع این یک نقشه راه است که ما را به پیشرفت و توسعه مطلوب فوتبال ایران در 7 سال آینده می رساند.

مهدی اضافه کرد: از نظر شرایط هتل ها و ورزشگاهها باید بگویم در بعضی از شهرهای کشور مثل تهران ، اصفهان ، تبریز و مشهد هتل هایی داریم که از امکانات اقامتی برخی کشورهای آسیایی به مراتب بهتر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی: میزبانی جام ملت های آسیا نقشه راه پیشرفت فوتبال ایران است

مهدی: میزبانی جام ملت های آسیا نقشه راه پیشرفت فوتبال ایران است