مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-06سياسي

رفتار خصمانه مجدد فیس بوک با رسانه های ایرانی


فیس بوک طی اقدامی خصمانه و تبعیض آمیز صدها حساب کاربری متعلق به رسانه های ایرانی داخل کشور را در شبکه اجتماعی خود مسدود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فیس بوک علت تعطیلی حساب های کاربری یادشده را انتشار پیام هایی در حمایت از جمهوری اسلامی دانسته است.

بسیاری از حساب های تعطیل شده از سال 2011 بدین سو در فیس بوک مشغول فعالیت بوده اند.

براساس گزارش ماهانه فیس بوک در مورد حساب های تعلیق شده در این شبکه اجتماعی، حساب های وابسته به رسانه های داخل ایران به علت رفتار هماهنگ غیرقانونی بسته شده اند.

ظاهراً از نظر فیس بوک انتشار مطالبی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی توسط رسانه های داخل کشور در این شبکه اجتماعی اقدامی غیرقانونی محسوب می شود، اما استفاده رسانه های فارسی زبان مورد حمایت سازمان سیا، وزارت خارجه انگلیس و ولیعهد خونریز سعودی از فیس بوک برای دروغ پراکنی بر علیه ایران و دلسرد کردن مردم به هیچ عنوان غیرقانونی نیست.

فیس بوک در گزارش خود از تعطیلی 8 شبکه از حساب های موجود در این سایت خبر داده که یکی از آنها را به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتسب کرده است.

بر اساس برخی اسکرین شات های منتشر شده توسط فیس بوک، برخی از موارد انتشار اطلاعات نادرست توسط رسانه های ایرانی در این شبکه اجتماعی انتقاد از مداخله عربستان سعودی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار خصمانه مجدد فیس بوک با رسانه های ایرانی

رفتار خصمانه مجدد فیس بوک با رسانه های ایرانی