مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-05دانش

شیوه نامه دفاع از پایان نامه و رساله در دانشگاه پیام نور اعلام شد


دانشگاه پیام نور شیوه نامه دفاع از پایان نامه و رساله در این دانشگاه را اعلام کرد، براساس این شیوه نامه الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان دکتری برای برگزاری جلسات دفاع نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشگاه پیام نور، شیوه نامه دفاع از پایان نامه و رساله در این دانشگاه در دوره محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا را اعلام کرد.

این شیوه نامه به منظور تداوم مناسب فرایندهای مرتبط با دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان برای اجرا در نیمسال دوم 99-98 و دوره تابستانی متعاقب آن، با تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه ابلاغ شد.

بخش های از این شیوه نامه به شرح زیر است: دانشجویانی که درس پایان نامه را اخذ کرده و طرح پیشنهاده را به گروه تحویل داده باشند ولی به دلیل عدم تشکیل جلسه گروه آموزشی- پژوهشی استانی، طرح پیشنهاده تحقیق تاکنون به تصویب نرسیده باشد، در صورت تایید استاد راهنما/ راهنمای اول و مدیر گروه مربوط، حداقل ماندگاری این دانشجویان در دوره پژوهشی از زمان اخذ درس) حسب مورد در نیمسال اول یا دوم(محاسبه خواهد شد.

برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دکترای تخصصی بدون الزام به حضور فیزیکی برای دانشجویان دکترای تخصصی، جلسات دفاع از طرح پیشنهاده تحقیق رساله ، حسب توانمندی ها و امکانات مرکز مجری، با استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه دفاع از پایان نامه و رساله در دانشگاه پیام نور اعلام شد

شیوه نامه دفاع از پایان نامه و رساله در دانشگاه پیام نور اعلام شد