مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-03سياسي

برگزاری ویژه برنامه «خدیجه مادر امت» به صورت مجازی در خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت خدیجه(س) با عنوان «خدیجه مادر امت» بدون حضور مخاطب و به صورت مجازی و پخش از طریق صدا و سیمای استانی خبر داد.

- برگزاری ویژه برنامه خدیجه مادر امت به صورت مجازی در خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری ویژه برنامه شهادت حضرت خدیجه(س) با عنوان خدیجه مادر امت بدون حضور مخاطب و به صورت مجازی و پخش از طریق صدا و سیمای استانی خبر داد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، امروز یکشنبه 14 اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری صدا و سیمای خراسان جنوبی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ویژه برنامه شهادت حضرت خدیجه(س) با عنوان خدیجه مادر امت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام اسدی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع)، آقای نوفرستی، ساعت 21:30 امشب در محل امامزادگان باقریه(ع) بیرجند و بدون حضور مخاطب برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: این برنامه از طریق شبکه استانی خاوران، رادیو و فضای مجازی به صورت همزمان و زنده پخش خواهد شد.

بخشی پور یادآور شد: همچنین در این مراسم، ختم مجازی قرآن با شرکت مخاطبان برنامه به یاد درگذشتگان بیماری کرونا و شهدای مدافع سلامت و به نیت سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «خدیجه مادر امت» به صورت مجازی در خراسان جنوبی

برگزاری ویژه برنامه «خدیجه مادر امت» به صورت مجازی در خراسان جنوبی