مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-02بين الملل

جنگ عربستان علیه یمن هزاران کارگر را به کام مرگ کشانده است


اتحادیه کارگران یمن اعلام کرد که حملات ائتلاف سعودی طی پنج سال گذشته منجر به کشته و زخمی شدن هزار نفر و نابودی صدها کارخانه و کارگاه در این کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگ پنج ساله ائتلاف سعودی و اماراتی علیه یمن منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از کارگران در این کشور شده است.

فدراسیون عمومی اتحادیه های کارگری یمن به مناسبت روز جهانی کارگر در گزارشی پرده از خسارت های این لشکرکشی و جنگ علیه کارخانه ها و و تأسیسات تولیدی برداشت و اعلام کرد که در بیش از پنج سال گذشته، 6229 کارگر بر اثر حملات ائتلاف سعودی اماراتی کشته و 10698 تن دیگر زخمی شده اند.

گذشته از این، حملات این ائتلاف باعث تخریب 355 کارخانه و کارگاه تولیدی شده است و تدوام حملات در کنار محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن، 15 هزار کارگر را بی کار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المسیره، این فراکسیون اعلام کرد که انتقال بانک مرکزی از صنعاء به شهر عدن (جنوب) باعث شده است پرداخت حقوق متوقف شده و کارگران در یمن متضرر شود.

این نهاد کارگری، ائتلاف سعودی و آمریکایی را مسؤول کامل ویرانی و کشتارها در یمن دانست و اقدام آلمان در تروریست خواندن جنبش حزب الله را محکوم و با مردم فلسطین ابراز همبستگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ عربستان علیه یمن هزاران کارگر را به کام مرگ کشانده است

جنگ عربستان علیه یمن هزاران کارگر را به کام مرگ کشانده است