مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-29اجتماعي

75 نفر در استان بوشهر به عنوان سرباز معلم جذب می شوند


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب 75 نفر در استان بر اساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان سرباز معلم جذب آموزش و پرورش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا دانش فر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داوطلبان دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت صرفاً با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد که تاریخ اعزام به خدمت آنان ماه های تیر، مرداد و شهریور 1399 است، می توانند جهت ثبت نام به ادارات شهرستان یا منطقه خود مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: بر اساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح برای سال جاری تحصیلی 1400-1399 تعداد 75 نفر در استان به عنوان سرباز معلم جذب در آموزش و پرورش استان می شوند.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ادارات شهرستان یا منطقه موظفند فهرست و مدارک افراد حائز امتیاز لازم را تا حداکثر تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1399 در اختیار هسته گزینش استان قرار داده و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی تا حداکثر 29 اردیبهشت ماه 1399 به عمل آورند.

دانش فر با تأکید بیان داشت: برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه جذب استان، حوزه گزینش ادارات شهرستان یا منطقه موظفند نظر خود را از تاریخ 15 اردیبهشت ماه به حوزه ستادی در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام نمایند تا اسامی پذیرفته شدگان نهایی حداکثر دوشنبه 29 اردیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 نفر در استان بوشهر به عنوان سرباز معلم جذب می شوند

75 نفر در استان بوشهر به عنوان سرباز معلم جذب می شوند