مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 21:152020-04-28سياسي

بیمارستان آیت الله بروجردی به حالت عادی برمی گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد کاکاوند روز سه شنبه در حاشیه شورای مسکن شهرستان در محل فرمانداری بروجرد گفت: امروز با افزوده شدن تجهیزات و امکانات و راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص ظرفیت تست گیری از افراد مشکوک به کرونا را به 5 برابر افزایش داده ایم به طوری که روز گذشته 122 مورد نمونه گیری در بروجرد انجام شده و بیماری یابی را هم افزایش داده ایم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر تعداد بیماران کرونایی بستری شده هم کاهش پیدا کرده به طوری که دستور دادیم بیمارستان آیت اله بروجردی را تخلیه و ضدعفونی کنند و مسیر بخش ها از یکدیگر جدا شود و بیمارستان به حالت عادی برگردد.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان داشت: بیماری یابی موجب می شود در سال آینده مردم تست تحقیقاتی بدهند که آیا مجدد دچار کووید -19 می شوند یا خیر.

کاکاوند تاکید کرد: نمی توانیم بگوییم واکسنی ساخته نمی شود اما در حال حاضر برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا باید بیماری یابی را ادامه دهیم، شهروندان نیز همچنان با رعایت بهداشت فردی و عمومی، فاصله گذاری اجتماعی و بهتر از همه این اقدامات، در خانه ماندن را از یاد نبرند تا مبتلایان کمتری داشته باشیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان آیت الله بروجردی به حالت عادی برمی گردد

بیمارستان آیت الله بروجردی به حالت عادی برمی گردد