مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:572020-04-26اقتصادي

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان «به پرداخت ملت» و «توسن تکنو»


تفاهمنامه همکاری میان «به پرداخت ملت» و «توسن تکنو» برای گسترش خدمات الکترونیک در حوزه های حمل ونقل، سوخت و خرده فروشی در فروشگاه ها منعقد شد.

- تفاهمنامه همکاری میان به پرداخت ملت و توسن تکنو برای گسترش خدمات الکترونیک در حوزه های حمل ونقل، سوخت و خرده فروشی در فروشگاه ها منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، بنابر این تفاهم نامه که به امضای شهریار خلیلی مدیرعامل این شرکت و محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن تکنو رسید، تجربه های این دو مجموعه از بازار پرداخت الکترونیک کشور و فناوری های روز دنیا به شکلی هدفمندتر در مسیر خدمات رسانی با محوریت و تاکید بر نوآوری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در ابتدای این نشست، خلیلی 6 محور اصلی این تفاهمنامه را برشمرد و گفت: با اجرایی شدن محور اول، از این پس کاربران سکه می توانند نسبت به تهیه بلیت تک سفره مترو تهران و حومه اقدام کنند و در محور دوم امکان شارژ کارت بلیت های مترو در پایانه های به پرداخت مقدور خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در همین راستا طرفین، گسترش خدمات حمل و نقل عمومی در سایر حوزه ها مانند تاکسی ها و … را با تمام توان دنبال خواهند کرد.

این اقدامات با استفاده از ظرفیت سها توسن محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان «به پرداخت ملت» و «توسن تکنو»

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان «به پرداخت ملت» و «توسن تکنو»