مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-04-25ورزشي

قضاوت سه گیلانی در مسابقات مجازی کاتای کاراته قهرمانی کشور


رییس هیات کاراته گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : اولین دوره رقابت های کاراته بخش کاتای مجازی قهرمانی کشور از امروز آغاز می شود که 2 داور گیلانی در بخش آقایان و یک داور دیگر این استان در بخش بانوان این رقابت ها را قضاوت می کنند.

مزدا صوفی که خود یکی از داوران حاضر در این دوره از رقابت ها می باشد، ادامه داد: ابراهیم دلسوزی داور گیلانی، یکی از داوران قضاوت کننده این دوره از رقابت ها در بخش کنترلی مردان است.

وی بیان کرد: همچنین سیده لیلا خوشکلام دیگر داور گیلانی نیز رقابت های کاتای کاراته بخش بانوان را در قسمت کنترلی قضاوت خواهد کرد.

رییس هیات کاراته استان افزود: اولین دوره رقابت های کاتای کاراته قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان، در رده های سنی مختلف به صورت مجازی در دو بخش کنترلی و آزاد برگزار می شود که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها، نمایش مربوط به انجام کاتا را به صورت فیلم ارائه می کنند و داوران نیز در نهایت با مشاهده این فیلم ها، به هر کاراته کار نمره می دهند.

صوفی خاطرنشان کرد: موارد توجه داوران شامل اجرای فنی (داچی ها، تکنیک ها، انتقال حرکت ها، تنفس صحیح، کیمه، اجرای صحیح تکنیک های کاتای سبک اجرا شده) و اجرای ورزشی (قدرت، سرعت و تعادل) خواهد بود که امتیاز برای اجرای فنی 70 درصد و اجرای ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت سه گیلانی در مسابقات مجازی کاتای کاراته قهرمانی کشور

قضاوت سه گیلانی در مسابقات مجازی کاتای کاراته قهرمانی کشور