مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-23ورزشي

ورزشکار پارادوومیدانی در خط مبارزه با کرونا/ عکس


فیروزه سلطان محمدی ورزشکار پارادوومیدانی که به عنوان پرستار داوطلب در خط مبارزه با بیماری کرونا فعالیت می کند.

- ، فیروزه سلطان محمدی در این خصوص گفت: در سال 88 که فعالیت خود را در پاراگلایدر شروع کردم هدفم بر این بود که در مسابقات جهانی شرکت و خود را در این رشته مطرح کنم.

در سال 96 که برای حضور در مسابقات جهانی خود را آماده می کردم به دلیل سانحه ای در حین پرواز و اشکال در تجهیزاتم دچار آسیب دیدگی شدم و این آسیب دیدگی سبب از دست دادن بخشی از توان حرکتی من شد.

او افزود: پس از معلولیت روحیه خود را از دست ندادم و در رشته پارادوومیدانی در ماده پرتاب دیسک فعالیت خود را آغاز کردم و موفق شدم که در سال 97 در مسابقات قهرمانی کشور به مقام سوم دست پیدا کنم.

سلطان محمدی تصریح کرد: چون شغلم پرستاری بود سعی می کردم به صورت انفرادی تمرینات بدنسازی و تکنیکی خود را دنبال کنم تا خود را برای مسابقات امارات آماده کنم تا ضمن ثبت رکوردم در رنکینگ جهانی، کلاس بین المللی خود را نیز تایید کنم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، رقابت ها حذف شد.

وی تصریح کرد: من نه تنها فعالیت ورزشی خود را در پارادوومیدانی دنبال کردم بلکه در پاراگلایدر نیز به عنوان خلبان فعالیت می کنم و امیدوارم با فراهم شدن تجهیزات بهتر در این رشته در آینده برای کشورم افتخارآفرینی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار پارادوومیدانی در خط مبارزه با کرونا/ عکس

ورزشکار پارادوومیدانی در خط مبارزه با کرونا/ عکس