مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-23اقتصادي

برخی کمبودها سبب افزایش قیمت ها شده است/ بازار باید مدیریت شود


امام جمعه همدان با اشاره به اینکه برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت ها شده است گفت: در شرایط فعلی کشور باید بازار به گونه ای مدیریت شود که اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش قیمت ها آسیب کمتری ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی صبح امروز در دیدار با مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور باید بازار به گونه ای مدیریت شود که اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش قیمت ها آسیب کمتری ببینند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات عزم راسخ و تلاش حداکثری می خواهد گفت: البته همواره لطف خدا همراه مردم بوده است اما نباید لحظه ای در خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکای تروریست باید قدردان تلاشگران عرصه تولید بود افزود: این عزیزان که با وجود مشکلات چرخه تولید و اشتغال کشور را در حرکت نگه می دارند امروز جهادگران پرافتخار عرصه جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت ها شده است گفت: بنظر می رسد در بخش ترویج وزارت جهاد کشاورزی با ورود به موقع و همراهی کشاورزان باید کشت محصولات را به سمت نیازهای ضروری کشور سوق دهد بطور مثال در بخش حبوبات با این مشکل روبرو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی کمبودها سبب افزایش قیمت ها شده است/ بازار باید مدیریت شود

برخی کمبودها سبب افزایش قیمت ها شده است/ بازار باید مدیریت شود