مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-04-20اقتصادي

بانک های لرستان نسبت به امهال اقساط تسهیلات گردشگری همکاری کنند


دبیر ستاد خدمات سفر لرستان از بانک های استان خواست نسبت به امهال اقساط تسهیلات گردشگری همکاری لازم را به عمل آورند.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد خدمات سفر لرستان از بانک های استان خواست نسبت به امهال اقساط تسهیلات گردشگری همکاری لازم را به عمل آورند.

سید امین قاسمی امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع با اشاره به مصوبه هیئت دولت و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر امهال اقساط تسهیلات گردشگری به مدت 3 ماه، اظهار کرد: متأسفانه در استان لرستان بانک ها نسبت به برداشت اقساط از حساب سرمایه گذاران اقدام کرده اند که این امر نارضایتی سرمایه گذاران بخش گردشگری را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: در جریان نظارت بر اماکن عمومی ستاد مقابله با بیماری کرونا در لرستان بیش از 13 هزار بازدید، 5 هزار و 500 اخطار و تذکر، 2 هزار پلمپ و 140 مورد شکایت رسیدگی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان همچنین به ابلاغیه قانون افزایش حقوق کارکنان قراردادی و عدم تأثیر آن در حقوق کارکنان اداره کل میراث فرهنگی استان که موجب نارضایتی برخی همکاران شده اشاره کرد و افزود: امیدواریم امور اداری وزارت راهکاری را ترسیم و با ابلاغ آن به استان ها نسبت به رفع مشکل کارکنان قراردادی نیز چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های لرستان نسبت به امهال اقساط تسهیلات گردشگری همکاری کنند

بانک های لرستان نسبت به امهال اقساط تسهیلات گردشگری همکاری کنند