مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-18حوادث

اجرای مرحله هفتم مقابله با کرونا با محوریت ضد عفونی معابر و مراکز پر تجمع تبریز


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: مرحله هفتم مقابله با کرونا با محوریت ضد عفونی معابر و مراکز پرتجمع تبریز آغاز شده است.

- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد اجرای مرحله هفتم مقابله با کرونا با محوریت ضد عفونی معابر و مراکز پر تجمع تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: مرحله هفتم مقابله با کرونا با محوریت ضد عفونی معابر و مراکز پرتجمع تبریز آغاز شده است.

هادی بدری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تردد روزانه شهروندان در اماکن عمومی و در راستای اجرای دستور شهردار کلانشهر تبریز، سازمان آتش نشانی مرحله هفتم گندزدایی و ضد عفونی را به مرحله اجرا در آورد.

وی با بیان این که سلامتی شهروندان اولویت اصلی شهرداری کلانشهر تبریز است، گفت: ناوگان ضدعفونی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز با حضور در مراکز دولتی و معابر پر تردد، در راستای حفظ سلامتی شهروندان اقدام به ضد عفونی این اماکن کرده و سازمان آتش نشانی تبریز تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا از تمامی ظرفیت های خود در راستای این هدف استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، در اجرای مرحله هفتم عملیات ضدعفونی شهر، هشت دستگاه ناوگان ضد عفونی سازمان آتش نشانی تبریز، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله هفتم مقابله با کرونا با محوریت ضد عفونی معابر و مراکز پر تجمع تبریز

اجرای مرحله هفتم مقابله با کرونا با محوریت ضد عفونی معابر و مراکز پر تجمع تبریز