مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 18:502020-04-14سياسي

هرس علمی 313 اصله درخت زیتون تلخ کهنسال


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از هرس 313 اصله درخت زیتون تلخ در بلوار عمار یاسر خبر داد و گفت: این عملیات بر اساس مبانی علمی و دستورالعمل های مشخص کمیته های فنی سازمان پارکها و فضای سبز انجام شد.

- پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت هرس درختان اظهار داشت: هرس ویژه درختان زیتون تلخ به علت رشد سریع و تاج گسترده و شکنندگی  و جلوگیری از خزان برگ در تابستان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم عملیات جوان سازی درختان زیتون سبز را تشریح کرد و افزود: این عملیات بر اساس مبانی علمی و دستورالعمل های مشخص و با نظارت مدام در سال 98 به صورت گسترده در سطح شهر انجام شد.

جوادیان تصریح کرد: هرس درختان زیتون تلخ خیابان عمار یاسر که از نوع قدیمی ترین درختان این نوع گونه درختی است به صورت کامل انجام شد.

وی تعداد درختان هرس شده در خیابان عمار یاسر را بیش از 313  اصله درخت اعلام کرد و گفت: 313 اصله درخت در مدت 2 روز به وسیله اره تلسکوپی و با تعداد 20 نفر نیرو و با استفاده از مواد ضد عفونی جهت جلوگیری از سرایت بیماری بین درختان و استفاده از چسب هرس جهت التیام زودتر زخم ها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرس علمی 313 اصله درخت زیتون تلخ کهنسال

هرس علمی 313 اصله درخت زیتون تلخ کهنسال