مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 فروردین 1399 ساعت 05:162020-04-14اقتصادي

زنجان از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، ایجاد انرژی های نو را از اولویت های این شرکت در سال جاری عنوان کرد و گفت: زنجان از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی است.

- علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه در سال گذشته با وجود محدودیت هایی که به واسطه تحریم ها در حوزه منابع مالی و در سطح کلان کشور وجود داشت، گفت: با این وجود در صنعت برق پیشرفت های بسیار خوب و چشم گیری در کشور و به تبع آن در استان زنجان اتفاق افتاد.

وی با یادآوری اینکه در نیمه دوم سال گذشته شاهد اعلام و راه اندازی بحث پویش الف – ب - ایران توسط وزیر نیرو در سراسر کشور بودیم، افزود: خوشبختانه پارسال پروژه های بسیار مهم و اساسی در کشور و همه استان ها به انجام رسید که نمونه بارز آن اجرای 227 پروژه با اعتباری بالغ بر 33 هزار میلیارد تومان با سهم قابل توجه صنعت برق در این بخش بود که این میزان پروژه را می توان جزو افتخارات و توفیقات روزافزون و مثال زدنی صنعت برق در سال گذشته نامید.

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان، با بیان اینکه در اواسط سال گذشته توانستیم دولت الکترونیک را به معنای واقعی کلمه در صنعت برق استان راه اندازی کنیم، ادامه داد: شروع این اقدام ارزشمند با بحث قبوض سبز همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی است

زنجان از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی است