مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-13سياسي

اطلاعیه شماره یک قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز


قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز که در دفتر نمایندگی ولی فقیه استان البرز راه اندازی شده است طی اطلاعیه ای از گروه های جهادی و افراد علاقمند به کمک درخواست کرد تا اطلاعات گروه خود را به شماره 100066022 ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد در پی شیوع ویروس کرونا و فراخوان رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از افرادی که جریان کرونا بر زندگی آن ها اثر منفی گذاشته است سرپرستان گروه های جهادی علاقه مند به کارهای منسجم می توانند اطلاعات گروه خود را به سامانه پیام کوتاه به شماره 100066022 ارسال کنند.

گفتنی است که متن اطلاعیه به این شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ به اطلاع اهالی ولایتمدار استان البرز می رساند، به علت شیوع ویروس کرونا و فراخوان رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از افرادی که جریان کرونا بر زندگی آن ها اثر منفی گذاشته است سرپرستان گروه های جهادی علاقه مند به کارهای منسجم می توانند اطلاعات گروه خود را به سامانه پیامکی 100066022 ارسال فرمایند.

امید است با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با توسل و التجاء به درگاه پروردگار متعال، هر چه زودتر عافیت قرین مردم عزیزمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه شماره یک قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز

اطلاعیه شماره یک قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز