مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-10اقتصادي

طرح های عمرانی آذربایجان غربی با حفظ الزامات بهداشتی اجرایی می شود


آیدین رحمانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه طبق این مصوبه هیچ گونه خللی در کیفیت فنی و استانداردهای اجرایی طرح ها پذیرفته نیست، افزود: باید با همکاری دستگاه های اجرایی، نظارتی و مشاوران و پیمانکاران شرایط بهداشتی فوق العاده ای بر کارگاه های عمرانی اعمال گردد.

وی ادامه داد: تدابیر اتخاذ شده به منظور تداوم فعالیت های توسعه ای و نیز حفظ بهداشت فردی و جمعی برای نیروی انسانی شاغل در کارگاه هاست تا از هرگونه زمینه سازی جهت بسط و گسترش بیماری کرونا در سطح جامعه نیز جلوگیری شود.

رحمانی از همراهی بخش خصوصی در قطع زنجیره انتقال شیوع بیماری کرونا قدردانی و ابراز امیدواری کرد با رعایت الزامات بهداشتی هرچه زودتر بیماری کویید - 19 کنترل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی، شروع به کار اصناف نیز مشروط به ثبت نام در سایت و اخذ تعهد التزام به اجرای ضوابط سلامت است.

برای شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند، کلیه واحدهای صنفی از صبح امروز، 22 فروردین می توانند در سامانه salamat.

gov.

ir به منظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلان، مشتریان و تایید تعهدنامه به صورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا ثبت نام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی آذربایجان غربی با حفظ الزامات بهداشتی اجرایی می شود

طرح های عمرانی آذربایجان غربی با حفظ الزامات بهداشتی اجرایی می شود