مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-10پزشكي

همکاری 99 درصد کسبه رفسنجان با ستاد مقابله با کرونا


99 درصد کسبه در این ایام با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان همکاری کردند و درصد کمی تخلفات منجر به پلمب واحدهای صنفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید فصیحی هرندی با قدردانی از کادر درمانی که در خط مقدم جبهه سلامت فعالیت طاقت فرسا برای درمان بیماران دارند، اظهار داشت: در این ایام که همه درگیر ویروس منحوس کرونا هستند، اصناف در رفسنجان همکاری خیلی خوبی داشتند و همچنین از کسانی که در تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده و همچنین جهادگرانی که در ضد عفونی کردن معابر پای کار بوده و هستند، قدردانی می کنم.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: اگر این کارها را انجام نمی دادیم ممکن بود وضعیت بسیار دشوارتری داشته باشیم اما حواس مان باشد ویروس کرونا هنوز خطرش از بین نرفته و بی تفاوتی ممکن است آثار سویی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام کسبه ای که قرار است بر اساس پروتکل از فردا کارشان را شروع کنند حتما بر اساس دستور العمل فعالیت کنند و وارد شبکه شده، ثبت نام و خوداظهاری کنند، گفت: هماهنگ کردیم هر صنف مواردی که باید رعایت کند روی بنر چاپ شود تا مردم مطلع باشند چه مواردی باید رعایت کنند و تخلفات را گزارش دهند، تیم هایی از همکاران در ادارات متولی اعزام و کنترل خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 99 درصد کسبه رفسنجان با ستاد مقابله با کرونا

همکاری 99 درصد کسبه رفسنجان با ستاد مقابله با کرونا