مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-10اقتصادي

2 میلیون نفر در البرز غربالگری کرونا شدند


عزیزاله شهبازی روز جمعه در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا البرز افزود: آمارهایی که توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام شد، مراجعه به بیمارستان های استان و درصد جانباختگان ناشی از کرونا رو به کاهش بوده اما میزان امکانات و تخت های بیمارستانی همچنان روند ارتقا و افزایشی دارد.

وی با قدردانی از همت والای اصناف در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: البرز و تهران مناسبات اجتماعی و ترددهای مشترک فراوانی به صورت روزانه دارند از این رو تصمیمات این 2 استان تاثیر مستقیم بر روی یکدیگر دارند.

رییس ستاد استانی مقابله با کرونا در البرز اضافه کرد: اصناف تمام استان ها به جز تهران می توانند از 23 فروردین فعالیت خود را آغاز کنند و در البرز نیز مصوب شد که کمیته ای با مسوولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شود و صنوف با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی به صورت پلکانی براساس دسته بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعال شوند.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و آموزش از طریق صدا و سیمای البرز برای آگاهی بخشی به مردم و صنوف، گفت: از همراهی رسانه ها با اهداف ستاد مقابله با کرونا قدردانی می کنم قطعا بدون اطلاع رسانی دقیق، اجرای مصوبات و جلب هم افزایی مردم محقق نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون نفر در البرز غربالگری کرونا شدند

2 میلیون نفر در البرز غربالگری کرونا شدند